• - Płacimy za bilet i mamy prawo jeździć w przyzwoitych warunkach. A śmierdzący pasażer to duży dyskomfort - mówi nasza czytelniczka. 
    - Płacimy za bilet i mamy prawo jeździć w przyzwoitych warunkach. A śmierdzący pasażer to duży dyskomfort - mówi nasza czytelniczka. 
02.10.2019

Śmierdzący pasażer. Co z nim zrobić?

– Codziennie jeżdżę autobusem linii 179. Bardzo często wsiada do niego mężczyzna, który strasznie śmierdzi. To ogromny dyskomfort dla innych pasażerów – denerwuje się nasza czytelniczka. Czemu kierowca go nie wyprosi?

Czytelniczka opowiada, że reszta pasażerów przesuwa się w inną część autobusu, tłocząc się – nie mogą wytrzymać smrodu, boją się też, że mężczyzna może mieć wszy. Pani Agnieszka interweniowała m.in. u kierowcy autobusu, w dyspozytorni, Zarządzie Transportu Metropolitalnego, PKM w Świerklańcu.

–…


Artykuł ukazał się w GWARKU 39/2019 z 01.10.2019

komentarze
„Gwarek” tygodnik lokalny ukazuje się w trzech powiatach - tarnogórskim, piekarskim i lublinieckim

Wydawca:
Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „GWAREK ŚLĄSKI”

Adres redakcji:
42-600 Tarnowskie Góry
ul. Bytomska 3
Tel. 32-285-26-61, 32-285-27-16
fax 32-285-37-03
Poinformuj Gwarka

Przeczytałem i akceptuję Regulamin serwisu internetowego gwarek.com.pl

 

Administratorem danych osobowych jest Wydawnicza Spółdzielnia Pracy "Gwarek Śląski" z siedzibą w Tarnowskich Górach (42-600) przy ul. Bytomskiej 3. Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na podstawie przepisów prawa lub objęte Twoją zgodą. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do obsługi usług, realizacji zamówienia, marketingu usług własnych administratora danych oraz do rejestracji konta użytkownika w serwisie internetowym GWAREK.COM.PL. W każdym czasie masz prawo do wglądu i poprawiania swoich danych osobowych oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych.