•  W programie pierwszej powakacyjnej sesji rady gminy w Ożarowicach, która odbyła się 22 sierpnia, znalazły się projekty uchwał w sprawie rozpatrzenia aż 6 skarg na wójta Grzegorza Czaplę.
  •  W programie pierwszej powakacyjnej sesji rady gminy w Ożarowicach, która odbyła się 22 sierpnia, znalazły się projekty uchwał w sprawie rozpatrzenia aż 6 skarg na wójta Grzegorza Czaplę. Fot. Krzysztof Garczarczyk
01.09.2019

Wójt dyskredytowany? Komisja skarg ma ogrom pracy

Członkowie komisji skarg, wniosków i petycji rady gminy w Ożarowicach mierzą się, jak sami stwierdzają, z ogromem pracy. Tylko w pierwszym półroczu 2019 roku komisja rozpatrywała na swoich posiedzeniach 16 skarg (przeważnie na wójta), 8 wniosków i 2 petycje.

"Nietrudno zauważyć po treści, stylu oraz charakterze, że ich autorem jest jedna osoba, która jako główny cel postawiła sobie zdyskredytowanie osoby Wójta Gminy Ożarowice w oczach mieszkańców gminy, władz wojewódzkich, sądów oraz innych organów administracji państwowej, do których to kierowane są…


Artykuł ukazał się w GWARKU 35/2019 z 03.09.2019
komentarze
„Gwarek” tygodnik lokalny ukazuje się w trzech powiatach - tarnogórskim, piekarskim i lublinieckim

Wydawca:
Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „GWAREK ŚLĄSKI”

Adres redakcji:
42-600 Tarnowskie Góry
ul. Bytomska 3
Tel. 32-285-26-61, 32-285-27-16
fax 32-285-37-03
Poinformuj Gwarka

Przeczytałem i akceptuję Regulamin serwisu internetowego gwarek.com.pl

 

Administratorem danych osobowych jest Wydawnicza Spółdzielnia Pracy "Gwarek Śląski" z siedzibą w Tarnowskich Górach (42-600) przy ul. Bytomskiej 3. Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na podstawie przepisów prawa lub objęte Twoją zgodą. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do obsługi usług, realizacji zamówienia, marketingu usług własnych administratora danych oraz do rejestracji konta użytkownika w serwisie internetowym GWAREK.COM.PL. W każdym czasie masz prawo do wglądu i poprawiania swoich danych osobowych oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych.