Anna Gołkowska-Dymarczyk i Sylwia Jata ze Stowarzyszenia Góry Kultury są autorkami zwycięskiego projektu w ramach konkursu "(Nie)Bezpieczni w sieci". Na bazie ich pomysłu "Bezpieczeństwo to nie bajka" powstanie ogólnopolska kampania edukacyjna za 300 tys. zł.
– Informacje o konkursie była opublikowana na stronie dla organizacji pozarządowych. Zainteresowałyśmy się nim, mimo że nie mamy zbyt wielkiego doświadczenia w takich kampaniach. Sylwia wpadła na świetny i bardzo prosty pomysł, żeby wykorzystać bajki dla dzieci. Złożyłyśmy wniosek – opowiada Anna Gołkowska-Dymarczyk.
Ich projekt przeszedł do drugiego etapu. Dostały szereg zagadnień i pytań z nim związanych, a potem przyszedł czas na prezentację on-line. Po 10 dniach okazało się, że kapituła konkursowa przyznała tarnogórzankom i koncepcji "Bezpieczeństwo to nie bajka" pierwsze miejsce. Do fundacji trafi nagroda w wysokości 10 tys. zł. Budżet, który ministerstwo przeznaczy na realizację ogólnopolskiej kampanii opartej na pomyśle "Bezpieczeństwo to nie bajka" to 300 tys. zł.
Laureatem drugiego miejsca jest Fundacja Warszawski Instytut Bankowości, z projektem "Aktywny Senior w Cyberprzestrzeni". Do II etapu zakwalifikowały się tylko 4 organizacje. W sumie w konkursie było 28 zgłoszeń. Kapituła konkursowa oceniała je pod kątem pomysłowości i kreatywności, wykonalności i realności założeń, trafności, trwałości i oczywiście – spójności z celami kampanii w I etapie. W II etapie pod względem dopasowania narzędzi komunikacji do grupy docelowej i tematyki kampanii, aktualności oraz znaczenia podejmowanych w kampanii zagadnień i innowacyjności.
– Uważamy, że nasz pomysł jest naprawdę dobry, a skoro mają zająć się nim profesjonaliści, to cieszymy się jeszcze bardziej. Teraz nas czekają rozmowy z agencją reklamową, która się zajmie projektem i z domem mediowym – mówi Anna Gołkowska-Dymarczyk.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz