Zamknij
REKLAMA

Naczelnik Wydziału Gospodarki nieruchomościami - oferta konkursowa

Nr oferty: StPr/21/1291Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Mickiewicza Adama 41, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Zakres obowiązków: nadzorowanie spraw związanych z prowadzeniem zasobu nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu oraz gospodarowanie tym zasobem; nadzorowanie ustalania wysokości i terminów wnoszenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu, najmu i dzierżawy nieruchomości; nadzorowanie postępowań administracyjnych z zakresu działania Wydziału określonego w regulaminie organizacyjnym Starostwa; nadzorowanie prac związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości, wydawaniem zgód na podziały geodezyjne i wieczystoksięgowe w odniesieniu do nieruchomości Skarbu Państwa oddanych w użytkowanie wieczyste; nadzorowanie postępowań związanych z opiniowaniem wniosków uwłaszczeniowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.03.2022
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo/administracja/gospodarka nieruchmościami/geodezja/zarządzanie
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: wymagane 5 lata stażu pracy w tym 3 lata stażu pracy na stanowiskach związanych z gospodarką nieruchomościami w jednostkach administracyjnych samorządu terytorialnego lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na ww. stanowisku; szczegółowe informacje w ogłoszeniu o naborze na stronie: www.bip.tarnogorski.pl
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
    Osoba do kontaktu: Małgorzata Krawiec
    Numer telefonu: 323813724
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje w ogłoszeniu o naborze na stronie: www.bip.tarnogorski.pl
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: telefon
    pakowanie zamówień klientów, prawidłowe oznakowanie przesyłek, przyjmowanie towaru,
    StPr/21/1313
    data rozpoczęcia pracy od 03.01.2022
    wynagrodzenie od od 2 800 do 3 010 PLN

    cięcie drzew i krzewów, koszenie i regeneracja trawników, wykonywanie prac agrotechnicznych
    StPr/21/1314
    data rozpoczęcia pracy od 01.01.2022
    wynagrodzenie od od 19,7 PLN

    wykonywanie mebli na podstawie projektu, wycinanie i składanie elementów meblowych, transport oraz montaż mebli u klientów,
    StPr/21/1312
    data rozpoczęcia pracy od 20.12.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 PLN

    praca na metalu, w dziale ceramiki
    StPr/21/1347
    data rozpoczęcia pracy od 03.12.2021
    wynagrodzenie od od 4 000 PLN

    wykonywanie robót pomocniczych, montaż instalacji wod.-kan., centralnego ogrzewania, instalacji gazowych
    StPr/21/1305
    data rozpoczęcia pracy od 01.12.2021
    wynagrodzenie od od 4 500 do 6 000 PLN

    obsługa obcokrajowców w imporcie i eksporcie, czytanie i tłumaczenie dokumentów z krajów trzecich,
    StPr/21/1306
    data rozpoczęcia pracy od 01.12.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 PLN

    przygotowanie potraw zgodnie z aktualną kartą dań, wprowadzanie nowych dań regionalnych,
    StPr/21/1309
    data rozpoczęcia pracy od 03.01.2022
    wynagrodzenie od od 3 900 PLN

    sprzątanie pomieszczeń, mycie podłogi, wynoszenie śmieci, odkurzanie, ścieranie kurzu z mebli, mycie sanitariatów,
    StPr/21/1310
    data rozpoczęcia pracy od 01.12.2021
    wynagrodzenie od od 18,3 PLN

    wspomaganie Naczelnika Wydziału Edukacji w zarządzaniu i nadzorze nad realizacją zadań oraz pracą poszczególnych pracowników w celu prawidłowego funkcjonowania Wydziału; koordynowanie spraw związanych z ewidencją niepublicznych szkół i placówek oraz spraw w zakresie finansowania niepublicznych szkół i placówek; bieżące weryfikowanie danych, w tym do bazy Systemu Informacji Oświatowej; sporządzanie materiałów i analiz z dziedziny oświat dla organów powiatu; współpraca z organami nadzoru pedagogicznego w zakresie określonym w przepisach prawa oświatowego i wykonywanie zaleceń Kuratora Oświaty; koordynowanie spraw związanych z planowaniem zadań naborowych do szkół ponadgimnazjalnych Powiatu oraz nadzorowanie przebiegu procesu elektronicznej rekrutacji; analizowanie arkuszy organizacyjnych szkół i placówek oświatowych w zakresie zgodności z obowiązującym prawem oświatowym; koordynowanie spraw dotyczących szkolnictwa specjalnego oraz kierowania nieletnich do młodzieżowych ośrodków wychowawczych oraz młodzieżowych ośrodków socjoterapii; koordynowanie przygotowania projektów informacji o stanie realizacji zadań oświatowych.
    StPr/21/1303
    data rozpoczęcia pracy od 09.12.2021
    wynagrodzenie od od 5 000 do 5 500 PLN

    prace zewnętrzne, wznoszenie budynków
    StPr/21/1299
    data rozpoczęcia pracy od 30.11.2021
    wynagrodzenie od od 3 500 PLN