Zamknij

Odzież reklamowa z logo - jaki nadruk pasuje do Twojej firmy?

11:23, 22.06.2022 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 11:23, 22.06.2022

Nie wiesz, na jaką metodę znakowania odzieży się zdecydować? Zobacz, jak krok po kroku przygotować się do złożenia zamówienia na ubrania robocze. Żeby zyskać najlepszy efekt, wszystko musi być dograne. Może się okazać, że pierwotnie wybrana przez Ciebie technologia nie sprawdzi się na ubraniach, których używasz w swojej firmie. Co wtedy? Bez paniki! Dzięki naszym podpowiedziom dopasujesz do siebie wszystkie elementy układanki: rodzaj odzieży, grafikę i metodę nadruku.

Odzież reklamowa - najważniejsza jest wygoda pracowników

Komfort i swoboda liczą się najbardziej w przypadku ubrań pracowniczych. Twoja załoga spędza w nich 8-12 h w ciągu dnia, dlatego muszą być odpowiednio dopasowane, zapewniać oddychanie i nie krępować ruchów. Nawet eleganckie koszule i marynarki szyte są z przyjaznych materiałów. Dzięki nim pracownicy bez stresu zajmują się swoimi obowiązkami, nie irytując się, że tu czy tam coś ich uwiera albo temperatura staje się nie do zniesienia. W przypadku ekip pracujących fizycznie jest to równie ważne, w końcu są w ciągłym ruchu. Polary, bluzy i t-shirty to najlepszy wybór dla nich.

Nadruki logo na koszulkach firmowych

Jeśli decydujesz się na t-shirty dla pracowników, masz do wyboru sporo opcji znakowania. Najczęściej stosuje się sitodruk, ale w grę wchodzą również flex i DTG. Logotypy wyróżniają się z reguły prostą formą, dzięki czemu ich odzworowanie możliwe jest w każdej technologii. Końcowy wybór nadruku zależy od liczby kolorów na logo (flex wykonuje się dla jednego, dla dwóch pozostaje printflex). Druk sitowy jest najbardziej ekonomiczny, z kolei DTG sprawdzi się, jeśli masz do zadrukowania tylko kilka sztuk.

Haft komputerowy - najtrwalsze znakowanie odzieży

Na polarach, bluzach i kurtkach polecamy wykonanie haftu. Gruba tkanina sprawdza się w tym przypadku jak żadna inna. Nie ryzykujesz ściągnięcia się materiału, a efekt jest znakomity - elegancki i widoczny. Jednocześnie haft daje wzór odporny na uszkodzenia takie jak ścieranie czy blaknięcie. Metodę tę wykorzystać można także w przypadku t-shirtów i koszulek polo, wystarczy pamiętać, by wybierać te, które mają wysoką gramaturę (od 160/170 g/m2). Dla eleganckich koszul biznesowych haft to jedyne wyjście, jeśli chcesz zachować ich stylowy wygląd.

Jaką odzież reklamową z nadrukiem wybrać?

Wszystko zależy od specjalizacji Twojej firmy. Innej odzieży roboczej potrzebujesz w przypadku pracy fizycznej, a całkiem innej dla biurowego teamu. Niezależnie od rodzaju profesji, postaw na materiały, pozwalające skórze oddychać. Jeśli prowadzicie prace na zewnątrz o każdej porze roku, zapewnij pracownikom ciepło dzięki kurtkom 3w1, bezrękawnikom, polarom albo softshellom. W przypadku pracy pod dachem do wyboru masz koszulki i kilka rodzajów bluz (basic, zapinane na zamek, z kapturem).

Odzież firmowa dla Twojej firmy - jakie są opcje poza koszulkami?

Samych t-shirtów masz kilka rodzajów - basic, slim, v-neck. Do tego dochodzą koszulki polo, stanowiące bardziej stylowy zamiennik zwykłych podkoszulków. Biznesowe koszule z długim rękawem oraz krótkim to propozycja dla osób piastujących oficjalne stanowiska - kierowników, menedżerów np. w restauracjach i hotelach. Do koszul dobierz marynarki i spodnie albo spódnice. W ten sposób masz gotowy strój formalny, podkreślający profesjonalizm i status Twojej firmy.

W Firmowych Ciuchach zaopatrzysz swoją firmę w niezbędną odzież dla pracowników i akcesoria. Sklep, drukarnia i hafciarnia w jednym oferuje obsługę klienta od A do Z. Od wyboru metody po kupno ubrań - na każdym kroku możesz liczyć na wsparcie fachowców.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%