Zamknij

Nakło Śląskie. Jest praca na pół etatu. Długa lista obowiązków

09:01, 22.01.2023 eka Aktualizacja: 09:17, 22.01.2023
Skomentuj

„Nowa miotła, nowe porządki”, „dużo obowiązków jak na pół etatu” – takie komentarze można znaleźć w mediach społecznościowych pod ogłoszeniem o pracy, które ukazało się na stronie Centrum Kultury Śląskiej w Nakle Śląskim.

Ogłoszenie opublikowano 12 stycznia. Poszukiwany jest specjalisty ds. kadr i administracji na pół etatu.

Treść ogłoszenia:

Wykształcenie: kierunkowe

Wskazane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy

Praca stacjonarna

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku specjalisty ds. kadr i administracji obejmuje prowadzenie wszystkich spraw kadrowych i administracyjnych pracodawcy, a w szczególności:

1. Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników.

2. Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy.

3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, w tym rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych itp.

4. Ustalanie harmonogramu czasu pracy pracowników.

5. Przygotowywanie list obecności pracowników.

6. Prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych.

7. Kierowanie pracowników na badania profilaktyczne, szkolenia bhp.

8. Ustalanie uprawnień pracowników do nagrody jubileuszowej, dodatku za wysługę lat.

9. Przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, przyznaniem nagród, dodatku specjalnego.

10. Wydawanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia.

11. Organizowanie naborów na wolne stanowiska.

12. Sprawdzanie kandydatów do pracy na określone stanowiska w rejestrze przestępców seksualnych.

13. Prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.

14. Kompletowanie dokumentacji w sprawach emerytalnych i rentowych pracowników.

15. Przygotowywanie oraz prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych.

16. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia.

17. Przygotowywanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy o organizację staży, robót publicznych, prac interwencyjnych.

18. Przygotowanie projektów regulaminów i zarządzeń Dyrektora z zakresu prawa pracy i ich aktualizowanie.

19. Sporządzanie sprawozdań z działalności Centrum.

20. Prowadzenie sekretariatu.

21. Prowadzenie kasy Centrum.

CKŚ to instytucja kultury należąca do powiatu. W styczniu zmienił się jej dyrektor. Poprzedni skończył pracę po tym, jak przegrał konkurs na to stanowisko. Jego odejście wzbudziło protesty pracowników i publiczności.

(eka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%