Przy ul. Piłsudskiego w Tarnowskich Górach ułożono asfalt na ścieżce rowerowej.
Gotowy odcinek biegnie od wiaduktu na ul. Nakielskiej do skrzyżowania z ul. Oświęcimską.
Po drodze mają być dwa przejazdy na drugą stronę ul. Piłsudskiego: koło budynku poczty i II LO im. S. Staszica.
Di18:10, 18.08.2023
To jest istny *%#)!& Oświecimska zweżona do granic możliwości, tylko tego było tam potrzeba 18:10, 18.08.2023
Ocena19:43, 18.08.2023
Na 5 bo rowery nie jeżdżą 19:43, 18.08.2023
Miejscowy22:03, 18.08.2023
Wąsko dla pieszych .Jak przejechać z wózkiem na ul.Bytomskiej? Wylany asfalt to normalna tania smoła .Mój rower to się dzisiaj topił w tym badziewiu .Nie takie miały być drogi rowerowe w TG👎👎👎 22:03, 18.08.2023
DM7222:51, 18.08.2023
Narzekańców co niemiara zawsze znajdą się marudy co widzą tylko czubek swojego nosa. Ścieżki rowerowe wspaniała inwestycja kłaść jak najwięcej nie żałować grosza. Wiadomo gdzieniegdzie ścieżka przeszkadza ale ile istnień zostanie uratowane i to jest najważniejsze. Piękny widok jam rodzić jedzie na rowerze a przed nim jedzie dzieciaczek a rodzic jest pewien że jego dziecko jest bezpieczne. Druga rzecz mimo wszystko rowerzyści zawsze byli hamulcowymi przepustowości na ulicach. 22:51, 18.08.2023
Normalne05:21, 19.08.2023
Stukniety jesteś 05:21, 19.08.2023
Boss 07:42, 19.08.2023
Ścieżki rowerowe kosztem chodników i dróg. 07:42, 19.08.2023
oczytany13:18, 19.08.2023
Zgadzam się całkowicie. W każdym mieście zawsze jest opór przeciwko rowerzystkom, co świadczy tylko o małości mieszkańców i tym, że realnie na kształt miasta wpływ mają mężczyźni w wieku 40+, którzy myślą, że wiedzą wszystko najlepiej, a samochód to konieczność, wyznacznik statusu etc. Generalnie żałosne myślenie. Wszędzie gdzie władza nie poddała się naciskom tej ograniczonej w postrzeganiu świata grupie zdecydowanie poprawiły się wszystkie wskaźniki komunikacyjne. To jest udowodnione i warto czerpać przykład. Mimo, że ścieżki w TG nie są idealne i czasem irytują mnie jako kierowcę, uważam, że jest to jedna z niewielu inwestycji za jakie należy się pochwała dla burmistrza. 13:18, 19.08.2023
Gwarek23:30, 18.08.2023
Wiecie jak ma być? Masz nie mieć samochodu bo truje, masz zapie.. rowerem albo z buta tylko gdzie? W tym mieście nie ma firm gdzie godnie zarobisz na utrzymanie rodziny 23:30, 18.08.2023
Tu chory kraj05:23, 19.08.2023
A nie Holandia itp 05:23, 19.08.2023
wyszczepiony przez w07:25, 19.08.2023
ścieżki budowane w ciągu istniejących ulic i chodników są koncepcją błędną aczkolwiek wytyczenie zupełnie nowych odcinków jest zadaniem bardzo trudnym w warunkach tarnogorskich. jak się wydaje słuszną jest koncepcja obwodnicy ścieżkowej łączącej dzielnice miasta a przebieg powinien być wytyczony przez tereny leśno łąkowe by rowerzysta nie spotykał na swej drodze zarazy spalinowej 07:25, 19.08.2023
TAK13:23, 19.08.2023
Zgadzam się, ale... poruszanie się rowerem po centrach miast to tragedia i nawet ta namiast możliwości komunikacji jednośladem wiele daje. Dobrze jest móc dojechać do danej dzielnicy, ale żeby coś załatwić np. w centrum też trzeba jakoś dotrzeć np. do urzędu, sklepu, poczty. Dobrze zatem, że cokolwiek powstało, choć uważam, że to powinno być preludium dla podanej koncepcji obwodnic. 13:23, 19.08.2023
drpaihiwo11:29, 19.08.2023
Ścieżek narobili a ciule na rowerkach dalej jeżdżą po ulicach 11:29, 19.08.2023
U99 11:56, 19.08.2023
To, że wytyczyli te ścieżki bez ładu i składu to jedno. Drugie to, że pedalarze dalej się szwendają po jezdni. Ostatnio, na obwodnicy. Jechał sobie radośnie pedalarz, holując za sobą trzykilometrowy korek. 11:56, 19.08.2023
Rowerzysta, nie peda23:43, 19.08.2023
A coś się zmieniło w przepisach, jest jakiś zakaz jazdy rowerem po drodze? Twój pojazd lepszy niż mój? 23:43, 19.08.2023
paw14:01, 19.08.2023
Ścieżki w wielu miejscach bez składu i ładu ,bardzo ograniczono miejsce dla samochodów i pieszych .Czy nie dojdzie w wielu miejscach na przejazdach do potrąceń ? .Samochody w mieście też są potrzebne ,ludzie tu jeszcze pracują !!!, wszystkiego na plecach się nie dowiezie . 14:01, 19.08.2023
Nik19:15, 19.08.2023
Czy urzędnicy wraz z burmistrzem jeżdżą do pracy na rowerach? Trzeba ich do tego zmusić. Za błędy urzędnicy powinni odpowiedzieć z własnych środków. Co wy sobie wyobrażacie, że ludzie z samochodów zrezygnują? To jest kpina. Ściwżka goni ścieżkę ile jest na nich rowerów, kosztem chodników i drug. 19:15, 19.08.2023
Ala19:17, 19.08.2023
Proponuję ścieżki nazwać nazwiskami urzędników i przy każdej je powiesić. 19:17, 19.08.2023
G1220:13, 19.08.2023
👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻 20:13, 19.08.2023
Mieszkaniec 22:34, 19.08.2023
To jest po prostu skandal . Po co one są takie szerokie . Jakby się ktoś uparł to 3 rowery się koło siebie zmieszczą. Do tego zwezanje ulic. Masakra 22:34, 19.08.2023
Andrzej07:32, 20.08.2023
Urzędnićy siedzą za biurkiem i i nie mają ochoty jeździć rowerami 07:32, 20.08.2023
Alfons10:48, 21.08.2023
Po co na kole mo jechać do roboty, lepij pod same słody rzyć wysadzić z auta. 10:48, 21.08.2023
Pieszzzzzy13:30, 20.08.2023
Ścieżki rowerowe beż składu i ladu.
Szczególnie małe rądo ul.Bytomska przy wąskotorówce gdzie rowerzysta wyskakuje na rądo a między czasie kierujący autem musi uważać czy lewą wolna i można a zaraz hamuje bo z prawej rower .To są zbyt krótkie odcinki .Nie jeden drugiemu tu do dupy wjedzie.
I jeszcze jeden odcinek ścieżki przy hali.Biegnie od Oświęcimskiej do drugiego dużego rąda.Bienie najpierw zewnętrznie od ul.Piłsudzkiego omija przystanek,znów skręca w stronę przejścia ( gdzie moim zdaniem) koliduje bo ludzie w tym miejscu się mijają a tu ścieżka leci( kto na kogo będzie uważał? )
Nie mogła na całym tym odcinku biec w jednym ciągu (patrząc od Dużego Rąda lewą stroną ) Nie trzeba było by robić zawijasów..
A hulajnogi mogły by mknąć po prostej ,gładkiej ścieżce jak perszingi .A tak pieszy będzie musiał i w d... mieć oczy. Bo teraz rowerzyści i hulajnogisci mają większe prawa niż piesi.😠 13:30, 20.08.2023
Isla21:12, 20.08.2023
Czy firma Johnson and Johnson ogłosiła upadłość?
Every weekend i used to visit this web page, as i wish for enjoyment,
for the reason that this this web page conations actually nice funny material too.
Czy podczas Upadłość konsumencka wstrzymuje egzekucję komorniczą? 21:12, 20.08.2023
Alfons10:45, 21.08.2023
Idiota projektowoł a duryń zatwierdziył i tyla w temacie. 10:45, 21.08.2023
Wit11:51, 24.08.2023
Ścieżka jest OK, tylko dlaczego pozostawiono dół/zagłębienie obok zlikwidowanej dawnej kwiaciarni? Teren po lokalu wyrównany ziemią, brakło kasy na wybrukowanie? Trawnik w tym miejscu jest bez sensu, większość chodzi na skróty wzbijając kurz. 11:51, 24.08.2023
Johan14:40, 24.08.2023
Czy projektant tych ścieżek nie jest przypadkiem pacjentem psyhiatryka? 14:40, 24.08.2023
Kierowca bez szkoły 16:36, 25.08.2023
Czytając komentarze, chcę zwrócić uwagę na kwestię dosyć istotną: tego co powstało w TG nie należy nazywać ścieżkami rowerowymi. Od jakiegoś czasu, nie ma czegoś takiego, są za to drogi dla rowerów albo drogi dla pieszych i rowerów. I teraz najważniejsze: jeżeli takie coś jest oznaczone znakiem niebieskim z pieszymi i rowerem, to jest to droga dla pieszych i rowerów a tam ZAWSZE pierwszeństwo ma pieszy!! Bez znaczenia jest to, czy jest tam podział na asfalt i chodnik albo czy znak na kreskę pionowo czy poziomo. W kodeksie drogowym nie ma to znaczenia. Przykład: droga dla pieszych i rowerów wzdłuż Piłsudskiego przy Hali lub przy budynku Poczty - tam ZAWSZE pierwszeństwo ma pieszy (bez znaczenia, czy jest na "asfalcie z rowerkiem" czy na kostce chodnikowej. Niebezpieczeństwo jest takie, że rowerzysta może mieć inne zdanie albo wyjechać zza budynku Poczty i potrącić np. dziecko. Co wtedy? Pytanie po czasie i *%#)!& jeżeli dziecko dozna np. poważnego urazu. Zatem inne pytanie: gdzie kampania informacyjna co jest drogą dla rowerów, gdzie rowerzysta ma pierwszeństwo a gdzie pieszy? Co na to Policja? Jaki jest sens stosowania takich niejednoznacznych rozwiązań? Droga dla rowerów to np. odcinek w kierunku kopalni zabytkowej, którą polubili również spacerowicze, i tam także mają w pewnym sensie prawo korzystania z tej drogi. Gdzie jest zatem w Tarnowskich Górach odcinek drogi rowerowej, takiej sensownej, prawdziwej? I jeszcze jedno: jako kierowca rozumiem zachowanie rowerzystów, którzy i tak korzystają z drogi. Polecam podjąć próbę jazdy rowerem po centrum po DROGACH DLA PIESZYCH I ROWERÓW. Lepiej, szybciej i bezpieczniej po asfalcie. Niestety. Pozdrawiam projektantów i zespół ludzi dopuszczających te pomysły do funkcjonowania, a nam kierowcom, pieszym i rowerzystów, wyrozumiałości i dobrego zdrowia. Niby to dla nas, ale jednak nie do końca dla nas, ale za nasze. Ot, taki paradoks :-) 16:36, 25.08.2023
tana12:40, 28.08.2023
a rowery jadą albo ulicą albo po drugiej stronie chodnikiem gdzie ścieżki brak.... 12:40, 28.08.2023
Mikołaj20:29, 18.08.2023
5 4
Gdzie masz na Oświecimskiej zwężoną ulice ? Którym momencie?.
20:29, 18.08.2023
drpaihiwo11:34, 19.08.2023
4 0
Na OHIO jest jeszcze lepiej. tam ledwo dwie osobówki koło siebie sie mieszczą. 11:34, 19.08.2023
no i dobrze13:12, 19.08.2023
2 3
a po cholere ma się mieścić coś więcej? Autobusy jakoś dają radę i nie widzę tu komentarzy kierowców autobusów, że ciężko się jeździ. Świadczy to tylko o tym, że ktoś tu nie powinien dostać prawa jazdy ;) 13:12, 19.08.2023