Co będzie lepsze? Koszulki z nadrukiem czy koszule biznesowe? Kiedy wybrać softshell i jak ochronić się przed zmianą temperatury, kiedy podczas upałów pracujesz w klimatyzowanym pomieszczeniu? A przede wszystkim - jak z wybranych ubrań stworzyć odzież firmową z logo z prawdziwego zdarzenia, tak żeby podkreślić profesjonalizm firmy? Zobacz, co przyda się pracownikom w poszczególnych branżach i którą metodę znakowania wybrać.
Odzież reklamowa z nadrukiem to dobry krok w stronę podniesienia rozpoznawalności marki. Dzięki niej zwracasz uwagę osób, które w przyszłości mogą stać się Twoimi klientami.
W przedsiębiorstwach budowlanych potrzebny jest cały szereg specjalistycznych ubrań roboczych. Od kurtek z regulowanymi rękawami, zabezpieczających przed zimnem, przez lżejsze softshelle i polary firmowe, po wzmacniane spodnie i obuwie. Obowiązkowe są też odblaskowe bezrękawniki, zapewniające dobrą widoczność i chroniące przed wypadkami.
Wygodne koszulki, w tym polówki, polary i softshelle to najczęściej wybierane ubrania dla pracowników sklepu. Nic w tym dziwnego. Miękkie, lekkie i przewiewne materiały, chronią przed przegrzaniem. Z kolei grube zabezpieczają przed przeziębieniem podczas długotrwałego wykładania towaru np. do lodówek czy przebywania w mroźni. Dzięki nim Twoja załoga jest zawsze kompletna i nie obawiasz się, że za chwilę znów ktoś wyląduje na L4.
Koszule firmowe lub ich lżejsza wersja - koszulki polo - można zestawiać ze spodniami i spódnicami. Dzięki temu Twoi pracownicy zaprezentują jednolity wizerunek. Latem, kiedy działa klimatyzacja, dołożysz do nich cienkie swetry albo rozpinane bluzy. Taki strój pasuje do różnych stanowisk - od recepcji i innych punktów obsługi klienta, przez obsługę kelnerską, po sklepy.
Termoaktywne poliestrowe ubrania nadają się do sublimacji. W ten sposób wykonasz znakowanie odzieży zarówno dla niewielkiego teamu kolarskiego, jak i całej drużyny piłki nożnej wraz z rezerwą. Nazwiska sportowców, numery, loga sponsorów - to wszystko umieścisz na koszulkach i spodenkach. Sublimacja daje trwały efekt - barwnik wnika w strukturę tkaniny i na stałe łączy się z włóknami. Dzięki temu nie ściera się i jest odporny na wielokrotne pranie, a to istotna informacja w przypadku ubrań narażonych na szczególne zużycie.
Wszystko zależy od wyglądu logo i tego, jaki efekt chcesz uzyskać. Logotypy zwykle mają prosty kształt i krótki napis, więc w większości przypadków wystarczy sitodruk (przy większej liczbie zamawianych sztuk) lub flex. Często stosuje się również haft komputerowy z uwagi na elegancki efekt, jaki i daje oraz trwałość znakowania. Mniej popularny w tej dziedzinie jest druk cyfrowy - w ogólnym przeliczeniu wychodzi najdrożej.
Haft komputerowy sprawdza się na grubszych lub sztywniejszych materiałach polarów, bluz, koszul, koszulek polo i t-shirtach mających gramaturę od 160 g/m2 wzwyż.
Decydując się na logo w dużym formacie (A4 i A3) na plecach i mniejszym z przodu (A6), zwiększasz identyfikację swojej firmy i na długo zostajesz w pamięci potencjalnych klientów.
Nie masz czasu przeglądać internetu w poszukiwaniu miejsca, w którym złożysz zamówienie? Nie chcesz czekać tygodniami na realizację?
Sprawdź ofertę Firmowych Ciuchów, sklepu internetowego, a zarazem drukarni i hafciarni. W naszej ofercie znajdziesz szeroki wybór odzieży roboczej, codziennej i sportowej dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a także gadżety przydatne w kampaniach promocyjnych. Nie ruszając się z domu, zamówisz odzież z logo wykonanym w jednej z oferowanych metod znakowania.