Wykorzystanie Innowacyjnych Materiałów i Designu
W dzisiejszym dynamicznym świecie, trudno jest nas zaskoczyć. Jesteśmy nasyceni do granic możliwości ilością informacji, które dosłownie wdzierają się w nasze mózgi od samego rana. W natłoku informacji nie jest łatwo się wyróżnić, dlatego też środowisko reklam zmienia się bardzo dynamicznie. I widać to w każdej dziedzinie reklamy, zwłaszcza reklamie zewnętrznej, z której korzystają firmy, instytucje, przedsiębiorstwa, miasta, itp. Jaka zatem powinna być reklama Twojej marki, by nie zginęła w gąszczu reklamozy? Postaw na pylon!

Pylon reklamowy od Graffico to gwarancja jakości
Reklama dla Twojej marki, powinna być spójna z ideologią firmy oraz głównym motto, które chcesz przekazać, ale również wyróżniać się na tle otoczenia. Dlatego to właśniepylony reklamowe odgrywają kluczową rolę w przyciąganiu uwagi klienta i mają za zadanie już z daleka pokazać walory Twojej marki. Nowoczesne trendy w projektowaniu pylonów ewoluują w szybkim tempie, wykorzystując innowacyjne materiały, nowatorski design i rozwiązania eko.Jakie są zatem najświeższe trendy w tej dziedzinie reklamy?
Minimalistyczny design
Jeden z dominujących trendów w projektowaniu pylonów reklamowych to minimalistyczny design, który kładzie nacisk na prostotę, czytelność oraz elegancję. Czyste linie, niemal ascetyczna forma i ograniczona paleta kolorów pozwalają na stworzenie znaku rozpoznawalnego, który nie tylko przyciąga wzrok, ale również pozostaje w pamięci odbiorcy. Oczywiście, pylon reklamowy nie może być nudny. W swojej prostocie musi mieć w sobie coś wyjątkowego, by przy natłoku informacji i bodźców, które dostajemy, wzbudzić zainteresowanie klienta. Cienkie linie, minimalistyczne odcienie tworzą wrażenie lekkości, nowoczesności. Pamiętaj jednak, by przy takim rozwiązaniu, dać trochę charakteru reklamie. Ma się wyróżniać – bryłą, kształtem, podświetleniem, jakością i estetyką.
I niech stanie się jasność!
Nowoczesne pylony reklamowe często wykorzystują LEDowe rozwiązanie, które pozwalają na dynamiczne zmiany treści reklamy oraz dają ciekawy efekt wizualny. Pełne kolorów i nasycenia diody LED, umożliwiają ekspozycję grafik, animacji czy personalizowanych napisów. Takie indywidualizowane i interaktywne pylony, totemy i witacze, przyciągają uwagę przechodniów. Jest to świetna okazja by nawiązać relację między klientem i Twoją marką. Należy również pamiętać, że oświetlenie led jest energooszczędne i może być dodatkowo zasilane przez panele fotowoltaiczne.

Pylon reklamowy od GRAFFICO
Eko. To logiczne.
Trendy ekologiczne, bycie eco-friendly i zero-waste mają swoje odzwierciedlenie również w projektowaniu pylonów reklamowych. Coraz częściej projektanci wybierają materiały o niskim wpływie na środowisko, takie jak materiały drewniane lub drewnopodobne, recyklingowane tworzywa sztuczne czy aluminium pochodzące z odzysku. Coraz częściej pojawiają się też kreatywne rozwiązania designerskie wykorzystujące żywe rośliny. To nie tylko redukuje negatywny wpływ na planetę, ale także buduje pozytywny wizerunek marki, która troszczy się o ekologię. Wiele firm decyduje się również na zastosowanie przy pylonie eko-fundamentu. Formuła eko-fundamentu zakłada, że montuje się do niego specjalne kotwy, które umożliwiają usunięcie go z gruntu i przeniesienie w inne miejsce lub poddanie utylizacji w przypadku zakończenia użytkowania pylonu reklamowego.
Kształty abstrakcyjne, artystyczne i niekonwencjonalne
Nie każdy pylon musi przybierać prosty kształt, być prostym graniastosłupem. Do odważnych świat należy! Warto postawić na kształty abstrakcyjne, niekonwencjonalne, nietypowe. Musisz pamiętać, że nawet najbardziej szalony projekt, musi być spójny z otoczeniem i Twoją marką. Może pylon, który łączyłby w sobie informacje o Twojej firmie, a przy tym byłby ciekawą instalacją artystyczną? Stwórz klientom niezapomniane wrażenia. Dobrym rozwiązaniem są tu również pylony tematyczne oraz kinetyczne.
Integracja z architekturą i oświetleniem miejskim
Nowoczesne pylony reklamowe coraz częściej są projektowane tak, aby harmonijnie wpisywać się w miejską przestrzeń i architekturę otoczenia. Pylon reklamowy musi stać się integralną częścią obiektu/miasta. Design i innowacyjność to sposób na pylon reklamowy, który stanie się nie tylko nośnikiem komunikatu, lecz także elementem wzbogacającym estetykę przestrzeni publicznej. Warto więc o pylonie i oznakowaniu zewnętrznym pomyśleć już na etapie projektowania i budowy budynku. To zapewni nam nie tylko spójność, ale także ułatwi sprawy techniczne, takie jak doprowadzenie prądu pod oświetlenie.
Projektowanie nowoczesnych pylonów reklamowych to dziedzina, która stale ewoluuje i dostosowuje się do zmieniających się trendów oraz potrzeb rynku. Ciekawy design, wykorzystanie wysokiej jakości technologii, ekologiczne materiały, kształty z dozą abstraktu oraz integracja z otoczeniem to tylko niektóre z dominujących trendów w dzisiejszym projektowaniu pylonów reklamowych.
Projektanci mają możliwość i nie lada wyzwanie, kreowania unikalnych i porywających konstrukcji, które skutecznie przyciągają uwagę i pozostają w pamięci odbiorców.

Pylon reklamowy od GRAFFICO