Zamknij

Czy szkoły powinny przejść na nauczanie zdalne? Zapraszamy do udziału w sondzie

17:20, 10.10.2020 J.M. Aktualizacja: 17:42, 10.10.2020
Skomentuj Fot. Pixabay Fot. Pixabay

Ostatnio informowaliśmy o kolejnych tarnogórskich szkołach, w których klasy trafiają na kwarantannę. Zapowiadano, że podczas dzisiejszej konferencji prasowej będzie mowa o decyzji w sprawie nauki zdalnej dla uczniów.

Zapytany przez dziennikarzy o kwestie nauczania, premier Mateusz Morawiecki odpowiedział, że strategia zaproponowana w sierpniu przez Ministerstwo Edukacji zdaje egzamin. 98 proc. szkół pracuje w trybie stacjonarnym. Nie ma konieczności, by przechodzić na tryb zdalny, który jest de facto długotrwałą izolacją, która nie pozostaje bez wpływu na zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży.

Jakie jest wasze zdanie na ten temat? Zapraszamy do udziału w sondzie i komentowania.

[ZT]28196[/ZT]

 

Ze względu na zagrożenie zakażeniem COVID-19 powinny:

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
przejść na nauczanie zdalne tylko szkoły średnie 23%
przejść na nauczanie zdalne wszystkie szkoły 43%
zostać zamknięte przedszkola 1%
zostać zamknięte przedszkola i przejść na nauczanie zdalne wszystkie szkoły 14%
nie powinno się wprowadzać żadnych zmian w sposobie nauczania 16%
nie wiem co o tym myśleć 3%
(J.M.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(147)

MieszkaniecMieszkaniec

17 3

A co z tarnogórskim Ekonomikiem? Ponoć cała szkoła na kwarantannie? Ktoś może sie odnieść do tego? 20:18, 10.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RedakcjaRedakcja

0 1

Zaraz artykuł na ten temat będzie na stronie. 20:52, 10.10.2020


SylaSyla

3 4

Powinni przejść na zdalne nauczanie na miesiąc, młodsze klasy mogą uczyć sie stacjonarnie, ale starsze bez problemu radza sobie. 10:58, 11.10.2020


reo

JaJa

268 40

Może niech zamkną szkoły np na tydzień. Ja mam 3 dzieci w wieku szkolnym 5 klasa 7 klasa i 2 technikum. Ja na zdalne nie narzekałam praca nauka dzieci obowiązki domowe i daliśmy sobie świetnie radę. Wiem zaraz będzie krytyka łapki w dół ale bezpieczeństwo jest chyba ważne niż zarazanie. 21:01, 10.10.2020

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

KalaKala

32 2

Też tak uważam 08:47, 11.10.2020


alaala

6 17

Potrzebuję jeszcze jednego pokoju, żeby moje dzieci mogły się uczyć zdalnie, bo nie mam warunków do nauki zdalnej. Na balkonie nie, w łazience też nie, w przedpokoju też nie, a mieszkania drogie. 10:16, 11.10.2020


KingaKinga

26 1

Ja również nie narzekałam na nauczanie zdalne. Mam czwórke dzieci, klasa 1,klasa 6 klasa 8 i lLO. Nawet nie posiadamy laptopa, tylko mieliśmy 1 że szkoły wypożyczony a i tak daliśmy radę. Ja sądzę że jeśli ktos chce się uczyć to będzie się uczyć czy to zdalnie czy stacjonarnie, a kto nie chce to nie będzie.
Dzieci brały udział we wszystkich lekcjach na edu polis i na messengerze i nie mają braków w wiedzy. Nawet jedna córka miała pasek na koniec.
14:13, 11.10.2020


Gość VIPGość VIP

22 9

Brawo brawo racja!! Zamykać szkoły oszołomy!!!
Chcecie zabić dzieci? A pomyślał ktoś o dzieciach które chorowały przewlekle w młodszym wieku?
A chorujący domownicy?
I nie prd.......że zdalne to męka dla rodzica
To zasrany obowiązek . Narobiło sie dzieci to do roboty.
Nauczyciele i tak nic nie robią próbują nadrobic.material kartkówka za kartkówka a pomyślał ktos o psychice dzieci?
Kto odpowie za to że codzienne wyjście do szkoły do ból głowy ból brzucha i źle samopoczucie??
Morawiecki masz mózg?
Dawać Szumowskiego bynajmniej szumiał sensownie!! 15:03, 11.10.2020


PatiPati

2 11

I ma pani 3 komputery bo logujemy się na platformach jak zaczynamy i kończymy lekcje i tam piszemy sprawdziany.a jak się nie zalogujesz mamy nie obecność ja mam 2 dzieci i niech chodź normalnie bo mam 1 komputer zacznij tak myśleć oni i tak się spotykają między sobo po co szkoły zamykać żeby dzieci się nie rozwijali 17:31, 11.10.2020


MilkaMilka

1 3

Pewnie. Nauczyciele niech dostają normalnie pensje a my może się zajedziemy. Pilnujmy obostrzeń podchodźmy to tego tematu poważnie to pomoże nie trzeba wywracać świata do góry nogami. 🙂 11:26, 12.10.2020


Sysa. Sysa.

54 147

A dlaczego zamykać szkoły. Co się takiego stało że taka ankieta? Dostałem link smsem do artykułu. Nie mam tv i nie wiem co się dzieje. Czasem widzę ludzi dziwnie ubranych z czymś na ustach że tylko oczy im widać ale nie pytam sie ich dlaczego tak chodzą bo pewnie to jakaś moda zza granicy. Ktoś coś wie o co tu wszystko chodzi? 21:14, 10.10.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

XxxXxx

12 1

Kosmici przylatują... 09:52, 11.10.2020


DosnsDosns

3 9

Nie zartuj ze niby nie wiesz o co chodz caly swiat przejmuje wirus "COVID-19" poczytaj jak serio nie wiesz o co chodzi 10:43, 11.10.2020


AleksandraAleksandra

11 6

Pamiętaj, Ziemia jest płaska, a Ty jesteś balonikiem wypełnionym helem!!! Przez takich antykowidowców właśnie teraz dużo osób choruje!!!! 12:24, 11.10.2020


NatiNati

12 0

Zakaz zgromadzeń ,odległość. A w szkole co???? Dzieci na przerwach w pojedynczych klatkach są aby trzymać odległość, klasy liczące po 28 uczniów i o czym tu mówimy. Ławka przy ławce. To jest bezpieczne ,to jest dystans ???? Śmieszne sama nie wiem w co tu wierzyć chronić seniorów godziny dla nich ale jak z dziadkami pod jednym dachem się mieszka a wnuki w szkole to jest ochrona tak haha haha. 20:39, 11.10.2020


AsiaAsia

162 23

Rzeczywiście gdyby przejść na zdalne nauczanie na 2 tygodnie, moglibyśmy się przekonać czy szkoły są źródłem zakażeń czy nie mają wpływu na ilość chorych w kraju 09:11, 11.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

gochagocha

4 4

Pracuje w szkole. Młodzież wogole nie stosuje się do marzenia maseczek.taka jest prawda 14:28, 11.10.2020


AnnnnAnnnn

1 1

Była by to lekcja, być może szkoły są motorem wzrostu zachorowań. 05:37, 12.10.2020


SylwiaSylwia

199 36

Powinni przejsc na zdalne nauczanie wszystkie szkoly kto pracuje systematycznie to sobie poradzi😐 09:58, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FilipFilip

64 82

Wszyscy myślą że uczniowie sobie poradzą ale trudno się uczyć fizyki chemii czy matematyki przez komputery szczególnie jak masz pisać egzaminy czy maturę 10:19, 11.10.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Mama StasiaMama Stasia

10 1

Jak tak każdy będzie myślał jak Ty to za niedługo nie będzie już miała kto uczyć bo nauczyciele w tej chwili na potęgę chorują!!!!! 12:17, 11.10.2020


aldialdi

3 0

W zeszłym roku szk. syn pisał egz. 8 klasisty, dał radę b. dobrze się przygotować, w tym roku młodszy przygotowuje się do egz. i nie przeraża nas zdalne nauczanie 01:20, 12.10.2020


Anonim Anonim

3 0

Nauka zdalna wcale nie była taka straszna. Jeśli dziecko będzie się chciało uczyć, to nie ważne czy będzie chodzić do szkoły, czy na lekcje zdalne. Syn jest w 8 klasie, będzie miał teraz egzamin, jednak żeby się do niego przygotować jest potrzebny czas, którego chodząc do szkoły kompletnie nie ma, bo nauczyciele starają się nadrobić materiał i zadręczają dzieci kartkówką za kartkówką. I zanim ktoś zacznie krytykować to rozumiem, że tak najłatwiej sprawdzić wiedzę całej klasy i, że kartkówki w szkołach zawsze były, ale jeśli moje dziecko ma w ciągu tygodnia 6 kartkówek i 2 sprawdziany to coś jest nie tak. Miłego dnia wszystkim. 09:04, 12.10.2020


KtośKtoś

1 0

Uczyć się można bardzo dobrze w swoim zakresie i tępie w domu baranie *%#)!& Jak ktoś nie chce się uczyć to i tak nie będzie 12:45, 12.10.2020


JAJA

218 38

Lepiej przejść na nauczanie zdalne, niż trafić do szpitala i walczyć o życie. Uważam, że nie ma wyboru. 11:01, 11.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LolaLola

8 1

Jestem za choć moje dziecko jest w klasie maturalnej to uważam że zdrowie jest najważniejsze. Przecież w szkołach jest największe skupisko dzieci , a rząd martwi się o godziny dla seniorów i maseczki na ulicach. 23:52, 11.10.2020


PrawdaPrawda

186 34

Ja bym wolała przejść na nauczanie zdalne ponieważ korona wirus jest groźny i nigdy nie wiadomo dziecko może się zaraziźić i nawet o tym nie wiedzieć. Dlatego głosujcie na zdalne 11:06, 11.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RadosławRadosław

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BasiaBasia

91 37

Nauczanie zdalne szkoły średnie i starsze klasy podstawówki, młodsze klasy w szkole rozgeszczone, w pojedynczych stolikach, po 12,13 uczniów w sali. 11:33, 11.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RodzicRodzic

5 1

Córka chodzi do 11 osobowej klasy i 3 osoby z klasy już mają Covid reszta na kwaratannie. Zmniejszenie ilości uczniów nic nie daje. 01:27, 12.10.2020


 Beci Beci

150 33

Szkoły powinny przejść na nauczanie zdalne. To zagrożenie dla naszych dzieci jak i dla nas rodziców i nie tylko. W szkołach występuje duże ognisko bakterii i dzieci je roznosza. Szkoły nie odkazaja klas i w klasach nie ma płynów dezynfekujacych tylko przy wejściu do szkoły. Szkoły nie robią tego jak zakładano lekceważa wszystko. Dlatego jestem za tym aby zamknąć SZKOŁY.
😡 11:34, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

8-klasistka8-klasistka

103 20

U mnie w szkole podstawowej dzieci lataja jak jakies nienormalne wszystkie na siebie wpadaja i 1/3 szkoly nie ma bo sa chorzy i tak samo nauczyciele takze kaszla wiec moim zdaniem powinni zamknac szkoly na minimum 2tyg 11:55, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AgaAga

35 107

Po co szkoły zamykać skoro mlodzi ludzie dobrze przechodzą wirusa? Pod respiratorami leżą ludzie w wieku pow. 80 lat. Starsze osoby powinny teraz na jakieś kilka miesięcy się chronić, chodzić do sklepów od 10.00-12.00 i unikać spotkań rodzinnych. To starsi są zagrożoną grupą. 12:08, 11.10.2020

Odpowiedzi:10
Odpowiedz

UczeńUczeń

4 4

Po 1 to każdy ma taką samą odporność na tego wirusa. A po 2 to jeśli szkoły zostaną otwarte to więcej młodych ludzi będzie się spotykać z dziadkami i tym samym ich zarażać. 14:07, 11.10.2020


EviEvi

9 1

Acha, czyli rozumiem, że powinnam ja i inni swoich rodziców pozamykać w pokojach na klucz i podsyłać jedzenie przez dziurkę od klucza? Przecież bardzo wiele dziadków mieszka z wnukami więc tego kontaktu nie da się uniknąć. Uważam, że szkoły powinny na jakiś czas zostac zamknięte. 14:41, 11.10.2020


Gosia Gosia

6 3

Tylko, że ci młodzi ludzie nie mieszkają sami. Młody przejdzie łagodnie, ale może zarazić rodziców, dziadków, z którymi mieszka. 17:05, 11.10.2020


SandraSandra

4 0

Młodzi ludzie przechodzą lekko wirusa i bardzo dobrze, ale starsi i chorzy już nie. A Ci młodzi to chyba na innej planecie nie żyją. 17:35, 11.10.2020


COVID-19COVID-19

6 1

Otóż Właśnie Młodzi ludzie przenoszą tego Virusa bez objawowo wiec ryzyko na zakażenie jest duże przy osobach powyżej 60 roku życia !!!
18:28, 11.10.2020


JaJa

8 0

Rozumując po Twojemu, to młodzi nauczyciele mają szansę przejść przez Coronavirus obronną ręką. A co ze starszymi... Mają poumierać? Przecież w szkole nie pracują nastolatkowie... Pomyśl może o innych, a nie tylko o sobie... 19:00, 11.10.2020


JaJa

5 1

Dzisiaj zmarł 21 letni syn mojej znajomej . Powinni zamknac szkoly. 21:35, 11.10.2020


rosewithaflawrosewithaflaw

3 1

A co z uczniami, którzy mają astmę lub nadczynność tarczycy? Ja mam nadczynność i mam 20 lat. W mojej szkole uczniowie bagatelizują zalecenia. Chodzą bez maseczek, kichają oraz kaszlą, nie trzymają dystansu. Przez chorobę tarczycy mam osłabioną odporność. Nie można więc powiedzieć, że młodzi ludzie mają taką samą odporność na wirus. Większej bzdury nie słyszałam! Powinni wprowadzić nauczanie zdalne, dla bezpieczeństwa nas wszystkich - uczniów, rodziców, dziadków oraz całej rodziny 02:57, 12.10.2020


FilFil

3 0

Kto Ci powiedział że tylko osoby starsze chorują? Co za brednie 👎 Chronić należy każde życie! Karzą nam posyłać dzieci do szkół odpowiednio ich nie przygotowując.Nie ma leków,nie ma szczepionki na covida.Ba... nawet zwykłych szczepionek na grypę nam nie zapewnili. Szpitale już osiągają górne limity, miejsca pod respiratorami po mały siękonczą.Lekarze przyjmują przez telefon. Śmiechu warte ! Ale Rząd nad wszystkim panuje... Tutaj ważniejsza jest dla nich ekonomia a nie nasze bezpieczeństwo! Wprowadzili godziny dla seniorów i udają że coś robią. Żałuję że głosowałem na tą bandę nieudaczników 08:40, 12.10.2020


......

1 0

Trzeba zamknąć szkoły, bo dzieci tam się wymieniają zarazą, przynoszą do domów, są bezobjawowe więc nie poznać i zarażają starszych z rodziny, a to już ciężka sprawa. Rząd specjalnie zadecydował o otwarciu szkół, żeby "wybić" w ten sposób starych i chorych. Wojna też się od tego zaczynała. 17:06, 13.10.2020


CoronaCorona

113 33

Zamknąć wszystkie szkoły 12:08, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mama Ani Mama Ani

119 23

W tej chwili już tylko nauczanie zdalne pozostaje we wszystkich szkołach i przedszkolach!!!!! I TO JAK NAJSZYBCIEJ!!!! 12:14, 11.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AsdAsd

1 2

Proszę nie przesadzać !! Przy każdym wirusie mamy takie paranoje przechodzić ? I jeszcze zamykać wszytko co się da szkoły , przedszkola 00:03, 12.10.2020


LenaLena

113 21

Ja mam 2 dzieci syn 12 i córkę 11 letnią myślę że zdalna nauka wcale nie jest taka zła jak wszyscy mówią 12:15, 11.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Uczennica Uczennica

1 0

Tak! Po prostu cudowne. Nauczyciele nie chcą prowadzicie lekcji a zarazić egzamin. Jeszce diwalają i straszą 23:26, 11.10.2020


Mama Ani i StasiaMama Ani i Stasia

89 14

Za takie byle jakie podejście ministrów do aktualnej sytuacji gdzie ludzie na potęgę chorują i umierają, a matki boją się wysłać swoje dzieci do szkoły RZĄD POLSKI (PiS) JESZCZE BĘDZIE SIĘ SPOWIADAŁ I PROSIŁ O PRZEBACZENIE POLAKÓW!!! Nauczyciele w tej chwili rzuceni są na żer i pracują w grupach 800-set uczniów, a uczniowie są bez maseczek!!! Szkoły pracują jak dawniej bo nie zostały przygotowane do takich warunków!!! WSTYD panie MINISTRZE!!!!! WSTYD!!!! 12:35, 11.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NikiNiki

0 0

Masz rację. W szkole ponad 800 osób, 5 klas na kwarantannie, 3 osoby z potwierdzonym COVID-19, ale zajęcia normalnie mają przebiegać. 17:04, 11.10.2020


......

0 0

Zamknąć szkoły, dzieci bezobjawowo roznoszą zarazę. Nic nam nie sądzę wszyscy będziemy dusić się w maskach, jak dzieci będą siać. Przynoszą zarazę do domu, a w domu rodzice, dziadkowie dostają "prezent". 16:57, 13.10.2020


MomoMomo

46 10

Nikt chyba nie myśli o dzieciach które chorują na infekcję muszą siedzieć w domu po dwa tygodnie robią notatki ale takie pytanie czy zdołają nadrobić kartkówki sprawdziany kturych jest masa to porażka ale nawet z kichnieciem nie migom pujsc do szkoły bo od razu telefon Zet trzeba po dziecko pujsc to dopiero katastrofa naukowa a nie zdalne przy zdalnym przynajmniej nie było zaległości ale byle chore dzieci nie pojawiały się w szkołach więc pytanie co z takimi dziećmi niech taki uzedasek postawi się w sytuacji dziecka i czy poradzi sobie 😠 12:36, 11.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Gabiolo Gabiolo

5 2

Pani to chyba powinna wrócić do szkoły, tyle błędów ortograficznych, że głowa boli od czytania. 19:08, 11.10.2020


KateKate

30 75

Nigdy me nauczanie nie wniesie nic dobrego. Dzieci powinny chodzić do szkoły. Nawet jeśli będą się zarażać, nabędą w ten sposób odporność. Wytworzą przeciwciała. Jeśli wszyscy wszyscy przesadnie będą się izolować to zabije was zwykły katar. Nasze organizmy są siedliskiem wielu bakterii i wirusów. Totalne nieporozumienie wg mnie i nieznajomość biologii. Wierzcie sobie dalej w propagandę i to co wam rząd nakazuje,a już niedługo okażę się, że nie mamy żadnych praw. Totalitarny ustrój powraca, tylko w innej formie. 12:41, 11.10.2020

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

....

4 4

Nauka zdalna powinna być 14:55, 11.10.2020


Gość VIPGość VIP

2 3

Chyba cię cycki pieką!!!😁😁😁😆😅😅😂😂😂 15:04, 11.10.2020


Gosc.Gosc.

3 3

Popieram,już nawet nie ma człowieka który choruje na inne choroby..Ludzie umierają na raka, wylew,zawał a piszą, że na kawie.Państwo ma za każdą osobę z Unii europejskiej taką kasę ze Polak tyle nie zarabia.Te testy to ściema.Ogłupili ludzi.Każdy kto umiera dopisują cowid. 06:03, 12.10.2020


AllaAlla

2 2

Czytam te komentarze i w końcu jeden sensowny zdalne nauczanie jest bez sensu a ta cała pandemia to ogłupianie ludzi jak nie przejzymy na oczy pozwolimy aby kierowali nami jak marionetkami 08:05, 12.10.2020


DorotaDorota

2 1

dokładnie, również uważam że szkoły powinny być otwarte nic dobrego z tego siedzenia w domu nie będzie ,a zarazić możemy się wszędzie 11:21, 12.10.2020


MomoMomo

64 4

To rodzice powinni decydować o własnych dzieciach nie rząd bo oni nie wychowują dzieci żeby o nich decydować 😡 12:43, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KaśkaKaśka

29 16

A ja uważam że to młodsze klasy powinny być w domach bo tu rodzic i tak mu pomaga ogarnąć tematy w starszych klasach są przedmioty gdzie nauczyciel lepiej wytłumaczy a po zatym to nie era książki tylko internetu jak może spędzać czas na gry to tak samo może posiedzieć w internecie na pomocy w lekcjach 12:52, 11.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SandraSandra

4 0

Całkowicie się zgadzam, czas poświęcony na siedzenie w internecie można za🙂😭mienić na naukę przez internet. 17:39, 11.10.2020


Rok 2020 Rok 2020

61 9

Według mojego zdania szkoły powinni zamknąć już na początku października bo są różnych dniach deszcze a to wszystko idzie w kierunku grypy nie wiem na co oni jeszcze czekają przecież już jest dziennie po 3,4,5 tysięcy chorych osób i zmarłych także jak nie zrobią z tym porządku to będzie coraz więcej chorych i zmarłych 13:01, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TuTu

4 0

Nie ma tylu nauczycieli 1-3 13:21, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FinkaFinka

13 5

powinny ....dlaczego ano dlatego, że dziom nakazuje noszenia się madeczek dbanie o higienę itp zakaz przychodzenia zakatarzonym ,prychajacym a nauczyciele ,w ogóle nie trzyma się zasad ,przychodzą prychajacy ,kaszlacy a po czasie dowiaduje się, że mamy kwarantannę na koniec kwarantanny .
Pytam sie ,jak ustrzec dziecko i siebie ??!! Zaznaczam tylko ,że zdążyłam juz być w wielu miejscach ,chodz tez ani ja ani mąż ni dziecko nie zostało zarażone.
Badz tyryb zmienny pol na pol.
I mam prawo ,do bezpieczeństwa i chronienia swych bliskich.
Pozdrswiam.🙂😀
13:32, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rozsądna Rozsądna

56 11

Szkoły jak najszybciej powinny przejść na nauczanie zdalne. Są teraz jednym wielkim skupiskiem wirusa. Dzieci ponoć nie chorują, ale przenoszą wirus do swoich rodzin. Liczba zakażeń rozproszonych to efekt mięszania się dzieci w szkolach. Nikt ich nie bada, więc skąd wiemy, które są zarażone. A ponoć zdrowie i życie ludzkie to największy skarb. Chyba nie dla wszystkich. 14:17, 11.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

VipVip

1 0

W końcu mądra osoba brawooo 15:04, 11.10.2020


xxxx xxxx

44 7

Zamknąć szkoły. Lekarze po zamykanie a szkoły narażone i pracownicy 14:21, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

😷😷

50 7

Powinni zamknąć szkoły
14:56, 11.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kasia Kasia

1 0

Ciekawi mnie jedno ! Jak dziecko zarazi się koronawirusem w szkole i nie daj boże powikłania okażą się stanem poważnym i zagrażający życiu co wtedy? W szkole pani powie mogła siedzieć w domu?🤨🤨😐😐😐🤔🤔🤔🤨 22:00, 11.10.2020


COVID-19 TRZEBA DZIACOVID-19 TRZEBA DZIA

52 9

WEDŁUG MNIE SZKOŁY POWINNY ZOSTAĆ ZAMKNIĘTE ZE WZGLDU NA TO ŻE WŁASNIE NAJWIEKSZE OGNISKO ZAKARZEŃ JEST W SZKOŁACH PAN MAROWIECKI MÓWIŁ ŻE MAMY CHRONIĆBABCIE I DZIADKÓW JAK MY MAMY TO ZROBIĆ JAK DZIECI ZE SZKÓŁ PRZENOSZĄ GO BEZ OBJAWOWO DO DOMU A NIE DAJ BOŻE JESZCZE DO INNYCH LUDZI. DLATEGO WEDŁUG MNIE TO CO ONI TAM USTALILI WCZORAJ TO JEST GŁUPOTA ALE POWINNI ZROBIĆ TAK ŻE SZKOŁY POWINNY ZOSTAĆ ZAMKNIĘTE NA OKRES PARU MIESIĘCY BO NARAZIE TO ZAMAIST ZWALCZAĆ TEGO VIRUSA TO MY GO POTEGUJEMY :|😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
15:23, 11.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kasia Kasia

3 0

Zgadzam się w stu procentach 21:51, 11.10.2020


KarolinaKarolina

35 9

Szkoły powinny przejść na nauczanie zdalne!!! Później może być za późno. Ostrzegam Panie Premierze. To jest pana decyzja 🙂. Jeżeli nie wszystkie to te najstarzej klasy licea, technika i uczelnie studenckie.
15:37, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NatkaNatka

23 9

Przed konferencją dosłownie każdy pod artykułami na temat szkoły i nauczania zdalnego truł dupe że po co zamykać szkoły, to bez sensu, nauczyciele dostają kasę za nierobienie niczego, nie mamy co z dziećmi zrobić, myślicie tylko o sobie itp. A teraz każdy ma ból dupy że minister nie zamknął tych szkół. I tak źle i tak niedobrze. Ja osobiście OD POCZĄTKU jestem za zamknięciem szkół z tego względu że mieszkam z osobą po 80 i boję się że dzieci przywleką wirusa ze szkoły. Panie ministrze wprowadźcie zdalne nauczanie najpierw w szkołach średnich, jeżeli to nic nie da to wtedy u dzieci z podstawówki. TRZEBA COŚ Z TYM W KOŃCU ZROBIĆ , NIE MOŻEMY POZWOLIĆ ŻEBY KOLEJNE OSOBY UMIERAŁY.
15:43, 11.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

COVID-19COVID-19

2 0

POPIERAM :) 16:04, 11.10.2020


JaJa

15 15

Nie ma powodu przejść na nauczanie zdalne tak jak nie ma powodu żeby przychodnie pozamykały się na ludzi 16:55, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AniaAnia

14 23

Zamierzacie sie zamurowac w domu na kolejne 10 lat? Skad wezmiecie kasę na zarcie? Oplaty? 17:05, 11.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

COVID-19COVID-19

1 0

Otóż pieniądze na jedzenie przeznaczało by państwo lecz nie ma aż takiej potrzeby żeby ono to robiło są wprowadzone z dnia 10.10 na dzień 11.10 godziny dla seniorów 10-12 wiec wiec nie ma się czego bać głodówki ;)
18:24, 11.10.2020


PatiPati

10 16

Nie zamykamy szkół bo to jeszcze gorzej
Niech rodzice nie posyłając przeziębiona dzieci to nie będzie zarażeń 17:34, 11.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

COVID-19COVID-19

2 1

Według mnie jeżeli by szkoły zamknęli to Virus nie miał gdzie by się dobrze rozprzestrzeniać a jak kilka tygodni Pan Marowiecki Powiedział że Najwieksze Ogniska zakarzeń są w szkołach tak szkołach bo wyobraz sobie 900 uczniów i pare nascie naucyzcieli no nie da się :(
18:18, 11.10.2020


Zadziorka28Zadziorka28

11 18

Co z tego że szkoły by przeszły na nauczanie zdalne jak młodzież siedzi po parkach.. Kompletna bzdura. Niech normalnie się uczą w szkołach. *%#)!& głupot że wszyscy się boją... Ciekawe że jeździć to się nikt nie boi po Polsce a do szkoły to się boją... Śmiech na sali😂😂😂 17:53, 11.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

COVID-19COVID-19

2 1

Nie stety Młodzież by nie siedziała po parkach z rana bo musieli by odrabiać lekcje + do tego wysłać na daną godzine materiał zrealizowany a potem tak !🙄 18:21, 11.10.2020


DarekDarek

18 6

Szkoły nie powinny być otwierane we wrześniu. Mamy teraz coraz więcej dzieciaków zarażonych, strach i bezsilność to uczucia jakimi teraz żyją nasze pociechy. Nie ważne ile dziecko ma lat i z jakiego środowiska pochodzi , czują to samo. Patrzą na nas dorosłych i nie rozumieją jak i czemu to wszystko? 18:11, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TośkaTośka

20 5

Skoro studenci mają zdalnie zajęcia to dlaczego szkoły pracują w trybie stacjonarnym przecież dzieci w różnym wieku nie zachowują środków ostrożności 19:03, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olaola

25 5

moim zdaniem bez sensu wogole zostały otwarte szkoły we wrześniu, przecież to bylo oczywiste ze liczba zachorowan sie zwiekszy poprzez bliski kontakt dzieci z rówieśnikami 😉 19:07, 11.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WażnaosobaWażnaosoba

0 1

To proszę wpisz w google ,,kampania wyborcza np Andrzej Duda" i wejdź w grafikę. Na prawie każdym zdjęciu ludzie są bez maseczek, w sejmie to samo 17:05, 12.10.2020


MegMeg

22 5

Dzieci są nośnikiem wirusa! a szkoły nie są bezpiecznym miejscem. Z dwojga złego lepsze nauczanie zdalne, niż trauma u dzieci którzy stracą nie daj Boże dziadków czy rodziców. A nie zapominajmy ze są i rodzice w grupach ryzyka. Rodzic który kręci nosem ze jego dziecko będzie znów w domu, to *%#)!& nie rodzic! Zero mózgu i odpowiedzialności.
Dlaczego nikt głośno nie mówi o tym jaki cel ma nakładanie maseczki na korytarzu a w sali lekcyjnej już nie, jedno przeczy drugiemu, dlaczego Morawiecki nie usiądzie w szkolnej lawce 7 czy 8 godzin na dupie w maseczce? moja córka jej nie zdejmuje, a tylko wymienia na każdą godzinę lekcyjna a co za tym idzie jak nie koronawirus to grzybica pluc.. To nam Rząd zagwarantował. 19:36, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EditEdit

20 4

Lekarz rodzinny teleporada😭 godzina seniora, ale dziadki mieszkający w jednych domach z wnukami to ok niech przyniosą covidka bezobjawowo ZUS zyska niech idą do szkoły! Jeśli lekarz da radę przez telefon rozpoznać chorobę to nauczyciel przez neta też da radę! 19:43, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EditEdit

17 6

Popieram bezpieczeństwo, ale nie wszystkie szkoły przestrzegają. Zamknąć!!! 19:59, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŻabkaŻabka

17 5

Moje zdanie jest takie że wszystkie szkoły powinny przejść na zdalne nauczanie chociaż na jakiś czas ja mam dwoje dzieci i jakoś daliśmy radę zwłaszcza jeśli ktoś
ma osobę w grupie ryzyka 20:30, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwelaEwela

18 4

To jest niemożliwe że ludzie tak jeszcze myślą .niewidzicie co się dzieję .szkoly powinny być pozamykane . 20:34, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JustynaJustyna

11 3

Witam prowadzę rodziny dom dziecka i mam umieszczonych 8 dzieci oraz 4 swoich bardzo boję się że dzieci ze szkół oraz przedszkoli przyniosą nam covid do domu nie powiem że zdalne nauczanie było przyjemnością ale wolę to niż walczyć o życie swoje i dzieci 20:53, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Justka Justka

4 5

Nauczyciela gonią z materiałem bo chcą postawic jak najwiecej oceń przed zamkniecie szkół, wszystko odbyea się kosztem dzieci. Jest duzo zaległosci zwiazanych z,, katatem,,. Wiec lepiej jest przejsc na zdalne. Ale niestety są dzieci które, w domu doswiadczają przemocy I glodu, szkoła to jedyne miejsce które ratuje je w tej sytuacji I jaką teraz decyzje podjąć. Jestem mamą 2 dzieci I mam dylemat moralny. Zdrowe I swiety spokój moich dzieci czy innych pokzywdzonych przez Los 21:03, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MiezkNiecMiezkNiec

8 3

Wszystko idealnie w telewizji rzeczywistość nikt nie prezdstrzega zasad w szkole bo jetesm w 7 klasie plują na siebie nauczyciele widzą nic nie robią. NIECH ZAMKNĄ TE SZKOŁY TYLE TEGO MATERIAŁU MASAKRA KARTKÓWKA ZA KARTKÓWKA SPARWWDZIAN ZA SPARWDZINEM STOPPPPPPP 21:14, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawdaPrawda

10 1

Nauczanie zdalne dopuki sytuacja się nie poprawi chociaż te dzieci kture rodzice nie pracują i mogą się nimi zaopiekować wtedy rząd nie będzie musiała wypłacać świadczeń dla tych rodziców dzieci będzie mniej w szkołach to mniejsze ryzyko roznoszenie wirusa 21:33, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KtoKto

6 2

Dlaczego polskie państwo nie wystąpiło do Chin o odszkodowania z powodu koronawirusa A nadodatek daje im jeszcze zarobić na maseczkach itd 21:37, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rodzicrodzic

11 3

w TG już w kilku szkołach kwarantanna, w 3, plastyku, Staszicu, Sowicach, Bobrownikach, ekonomiku, to mało??? Do tego na kwarantannie lądują też rodzice dzieci i ich rodzeństwo. Dodatkowo nikt nie pomyślał o uziemionym na kwarantannie rodzeństwie, które się uczy w innych szkołach i wtedy siedzą w domach, bez żadnego nauczania, nawet zdalnego bo im nie przysługuje. Nie mówiąc już o rodzicach, którzy tracą 20% swojego wynagrodzenia będąc na kwarantannie. Gdzie tu logika, wszyscy na tym tracą. Dlatego powinno się zamknąć szkoły, było by nauczanie zdalne, ale równe szanse dla wszystkich. 22:07, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AndziaAndzia

13 2

Witam.
Najbardziej rozbrajające jest to że jest 5000tys zakażeń i nie ma zamykania szkół, ale jak było 50 osób to były zamknięte szkoły na biegu.
Pozdrawiam. 22:17, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anwiolaanwiola

14 5

Powinny zamknąć wszystkie szkoły. 22:32, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Adelajda Adelajda

10 5

Przejść na nauczanie zdalne to jest najlepsze rozwiązanie mam 3 dzieci w szkole i nawet nie jest mierzona temperatura 22:41, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Człowiek z 8klasy Człowiek z 8klasy

5 4

Mamy nauczyć się do egzaminu ludzie nas straszą. W klasie lepiej jest się nauczyć pewnych rzeczy, a jak nauczycielka zasuwa reakcje chemiczne w paincie to się rzeczywiście coś da nauczyć. Gdyby przydluzyli wakacje o 2 tyg byłby spokój. Teraz nie dać że w szkole nikt nie pilnuje noszeniu maskę i dzieci łażą se o tak. Ludzie myślicie że nauka zdała jest łatwa gdy zaraz piszcie egzamin, którego nawet nie da się poprawić. Dla was może i to raj, bo jesteście dorośli i po prostu popracuję ie se online i żyjecie, a my żyjemy w stresie. Nie rozumiem ludzie, którzy chcą nauczania zdalnego. Im więcej szkoły stacjonarnej tym lepiej dla uczniów. 23:31, 11.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

1 1

Zgadzam się, większośc chcących o naukę zdalna jest dorosłych lub ma dzieci w 1 klasie którym trzeba pomoc w napisaniu literek, a to chyba nie problem 17:08, 12.10.2020


Ja12Ja12

7 8

Ludzie co wy gadacie. Przejść na naukę zdalną a dzieci będą analfabetami. Który rodzic nauczy tyle dziecko co w szkole. A ten wirus? Kto bedzie miał zachorowac to i tak zachoruje. Czy te przupadki śmiertelne to naprawde przez covid? Czemu nie podają ile z nich zmarło na raka, zawał czy jakieś inne choroby. 23:44, 11.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikiMiki

7 5

Ja chcę chodzić do szkoły. Zdalne nauczanie to bzdura. Dzieciaki i tak się spotykają w grupie nie chodząc do szkoły. 23:50, 11.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RodzicRodzic

0 0

To *%#)!& rodziców mają, że na to pozwalają!!! 06:04, 12.10.2020


LuLu

13 4

Najwyższy czas na nauczanie zdalne.
Zdrowie jest najważniejsze. 00:00, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LkopiuLkopiu

5 6

Bez przesady ,
Jedna szopka.

Teraz znów jakieś protesty za nauczaniem zdalnym .

Może Społeczeństwo że strachu paniki zamknie się w domach i nosa nie wychyli jak to było w Marcu .

Tyle Wirusów w koło nas i w nas , to teraz jaka histeria i maseczki i zamykanie szkół . Paranoja 00:00, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GoscGosc

6 4

Ludzie czy wyście poszaleli.Wiosna i jesienią wiadomo, ze zarówno dzieci jak i dorośli chorują.Chodze bez maseczki tak jak i moi znajomi od początku.Jakos nikt nie zachorował.W wakacje nie chorował nikt i w dodatku państwo straciło na sprzedaży środków dezynfekowania.Dali się wszystkim okuć finansowo.To teraz wydawanie na maseczki i dezynfekcjię.Sami pomyślcie.Gdzie podziały się choroby grypa,zapalenie płuc czy chociażby zapalenie oskrzeli.Myślcie bo myślenie ma przyszłość.A teraz wszystko chcą pokazykać. 05:37, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dominika. sulims1@wpdominika. sulims1@wp

6 3

Powinny przejść na naukę zdalno 05:57, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NiuniaNiunia

4 7

To morze wszyscy przestanmy pracować i siedzimy w domach
Jak się boimy tego wirusa
06:15, 12.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mama 3 dzieci Mama 3 dzieci

1 1

Zgadzam się. 08:00, 12.10.2020


Ja2Ja2

5 11

Wirus był jest i będzie. Nauczanie powinno zostać stacjonarne. Kolejny rok stracony dla dzieci bo nic się nie nauczą. A rodzice odrabiają za dzieci 06:21, 12.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kate Kate

1 0

Chyba, że Pani tak robi 10:07, 12.10.2020


Sama mama z 4 dzieciSama mama z 4 dzieci

4 3

Doprowadzić dzieci i młodzież do etapu klasy zero 06:22, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnkaAnka

9 3

Oczywiście że zamknąć szkoly,w innym przypadku co chwilę będziemy w kwarantannie. 06:45, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..

7 3

Moim zdaniem wszystkie szkoły powinny zostać zamknięte, a dlaczego? - spójrzmy prawdzie w oczy, prawie we wszystkich szkołach uczniowie lekceważą to, że trzeba nosić maseczki. (Oczywiście nie wkładam wszystkich do jednego worka) Nie da się zachować idealnej odległości od człowieka w szkole gdzie uczą się ponad 200-500 a nawet i więcej uczniów. Płyny do dezynfekcji rąk - w niektórych szkołach są, ale skończą w tydzień. Powinni zamknąć szkoły na 2 tygodnie i zobaczyć czy to właśnie szkoły/uczniowie są powodem zachorowań, może i lekcje online są trudne, ale ważniejsze jest bezpieczeństwo dzieci oraz starszych ludzi. 07:07, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikaMika

4 3

Witam moje zdanie jest takie lepiej będzie jak małe i duże dzieci będą uczyć się w domu ponieważ wrócił wirus i lepiej niż ryzykować wszyscy wiemy czym to grozi pozdrawiam 07:38, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FilmowiecFilmowiec

5 2

Oczywiście każdy chce jak najlepiej dla dzieci jak i uczniów szkół wyższych aby się uczyli bo na zdalnym nauczaniu mało co się oni nauczą .w przypadku epidemii wirusa gdy mamy coraz więcej zachorowań to szkoły wszystkiego typu są największym ogniskiem zachorowań bardzo dużo ludzi jest już chorych niektórzy umarli a świat jak by nie patrzeć nadal się niszczy i mimo że są nowe obostrzenia większość osób ich nie przestrzega ale mimo tego zakażeń nadal jest tyle samo i nawet więcej myśląc że uczniowie chcą się uczyć normalnie no to wszyscy co tak myślą są w błędzie uczniowie szkół niższych jak i wyższych chcą naukę zdalną i nie chodzi tu o zamykanie szkół na bardzo długo ale w miarę wystarczająco aby zatrzymać fale zachorowań bo jak kilka miesięcy temu szkoły były zamknięte przybywało coraz mniej zachorowań no a teraz jest coraz więcej ryzyko na ulicy w domu jak i w szkołach każdy chce dbać o swoje zdrowie no a przy tylu zachorowaniach jest ciężko . 07:47, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mama 3 dzieciMama 3 dzieci

2 6

Oprócz szkół to zamknijcie też duże zakłady pracy, nie poruszajmy się komunikacją miejską i duże sklepy też pozamykany-tam też są skupiska wirusów. Wiadomo, że teraz będzie więcej zachorowań, jak mamy sezon grypowy. 07:57, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

4 2

U jest otwarta przychodnia w której leczy lekarz z covdidem 19 , chodzenie do szkoły wmasrczkach jest też uciążliwe i nie wygodne . Dodatkowo wszyscy piszą że ten powrót to jest taki wspaniały , guzik prawdy w tym jest nauczyciele strasznie jadą z tematem nie ma dnia bez kartkówki , zawsze coś jest! Szkoły otwarte są zagrożeniem bo nie wiem czy czasem ktoś nie ma koronawirusa a w klasach madeczek ucznioweie nie noszą . A od woni dezyfekatorów które dostały szkoły ucznią niszczy się skóra a że ma tak silną woń to nie raz źle się czują
08:24, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KtosKtos

4 6

Ja sobie nie wyobrażam zdalnego nauczania raz już przez to przechodziłam i masakra mamy w domu 5 dzieci z czego 3 w wieku szkolnym i 2 przedszkole a za ledwie 2 laptopy i jak ogarnąć wszystko jeśli w tym samym czasie np 3 ma lekcje? I sory ale wszyscy w domu pracujemy jest babcia i jak ma ogarnąć całą 5 na zdalną pracę nie ma szans niech najpierw żad zacznie chodzić w maseczkach a potem mówi co my mamy robić następną?sprawa ciekawe jak by teraz miały być wybory pewnie wszyscy by zdrowi byli ....... 08:33, 12.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kate Kate

2 0

Ja mam 3 i daliśmy radę. Ważniejsze jest zdrowie. 10:05, 12.10.2020


NoNameNoName

5 8

Nic gorszego nie ma niż e-lekcje 08:55, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnulaAnula

7 4

Jestem za zamknięciem wszystkich szkół 09:28, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KateKate

5 2

Mam 3 dzieci w szkole, każdego dnia boję się o dzieciaki, żeby nie złapały tego wirusa. Jestem za zamknięciem szkół i zdalnym nauczaniem. 10:04, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

5 2

Zacznę od tego, że z każdym dniem coraz więcej osób się zaraża, a my niekoniecznie mamy o tym pojęcie. Uważam, że nawet nauczanie hybrydowe byłoby lepszym rozwiązaniem niż całkowicie zostawić wszystko otwarte. Rozumiem, że gospodarka może mieć problemy, ale jest to wyjątkowa sytuacja tym bardziej, że zbliża się okres chorób. Mieszkam w małym mieście, ale ciągle słyszę o zakażeniach obok. Uczniowie dojeżdżają autobusami, pociągami, spotykają się z innymi, a później mają kontakt z rodziną i nauczycielami. Kto chciałby być przyczyną czyjejś śmierci? Mamy stracić kogoś, kto jest nam bliski? Ważniejsze jest zdrowie ludzkie niż zasady 10:07, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BabciaBabcia

4 2

Na obecną chwilę tylko nauczanie zdalne nie było tak źle przed wakacjami kto chciał się uczyć to się uczył chrońmy dzieci chrońmy dziadków i rodziców nośmy maseczki a będzie dobrze tylko w taki sposób uchronimy się przed wirusem 10:26, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaciekMaciek

3 1

Teraz juz czeac szkol jest w nauczaniu zdalnym, to jest porazka,wiadomo ze nauka w szkole z nauczycielem jest bardziej efektywna niz siedzac w domu dlatego dzieci uczace sie w systemie zdalnym beda z calym szacunkiem,nie nauczone tak jak w szkole. Natomiast obarczajac rodzicow nauczaniem, tez nie jest dobre. Obowiazek pracy utrzymania domu, potem jeszcze siedzenie z dziecmi nad lekcjami nie jest wyjsciem, przy jednum dziecku, jeszcze znosne ale np przy juz dwoch trzech, jest masakra, pomylka. Ten rok powinnismy zamrozic i tak bedzie stracony, zaczac w przyszlym normalnym stacjonarnym nauczaniem, kiedy opanuje sie sytuacje z ta pandemia. 10:50, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LukLuk

4 4

Nie ma mowy o zamykaniu szkół.
Jak zamykacie szkoły to wszyscy nauczyciele do zwolnienia oraz obsługa szkoły. Kasa dla rodziców. 11:00, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaggieMaggie

4 4

Patrzę i nie wierzę, naprawdę??? Chcecie znowu pozamykać w domach dzieci z monitorami przed nosem? Ludzie zwariowali, nie ma już ratunku.😡 11:07, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BaskaBaska

4 3

Moim zdaniem dzieci powinny przejść na zdalne nauczanie mimo tego iż rodzice pilnują młodszych dzieci i kontrolują je to że starszymi jest problem ponieważ nie wszyscy chcą i się stosują do obostrzeń co przekłada się na roznoszenie wirusa między uczniami i nauczycielami .Nauczyciele a właściwie nie wszyscy ale mała ich część też zachowuje się nieodpowiedzialnie .Ale nie nam to oceniać prostym ludziom rząd doskonale o tym wie i nic z tym nie robi ponieważ zamknięcie szkół wiąże się z tym że większość rodziców znów będzie musiała brać wolne tzw.opiekuncze a rząd niema niby na to pieniędzy . 11:16, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MamaMama

3 2

Zróbmy z dzieci idiotów, wiekszość rodziców na zdalnym robi za dzieci zadania itp. Średnie szkoły zawodowe mają praktyki i co? Czego się nauczą w domu? W klasach u moich dzieci jest ok 80% chodzących dzieci, więc gdzie Ci chorzy? A zapomniałam bezobjawowi... 321 hejt... 11:51, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RodzicRodzic

2 0

Od dziś w szkole w Rybnej nie ma klasy 7 (kwarantanna wraz z osobami zamieszkującymi z uczniami), oraz połowy nauczycieli, klasa mojego syna ma część lekcji zdalnie a część w szkole, gdzie po 5 minutowej przerwie muszą się teleportować z domu do szkoły, ja dziecka nie puszczam dziś do szkoły (ma katar) i nie wiem czy puszczę go do końca tygodnia (nie mogę sobie pozwolić na uziemienie na kwarantannie prowadzę firmę, zatrudniam pracowników, nie stać mnie na wakacje w domu, poza tym nie mogę większości spraw załatwić zdalnie) 12:10, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mądre1Mądre1

4 0

Było 100 zarażonych i szkoły zamkniete teraz 6000 osób chorych szkoły otwarte 12:32, 12.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KawaKawa

0 0

Jak było 100 zachorowań to było dziennie robione tysiąc testów teraz robią więcej testów to jest więcej zachorowań 17:09, 12.10.2020


BaraBara

2 0

Oczywiście że nauczanie zdalne chociaż na parę tygodni w szkole do której chodzą moje dzieci jest covid klasa poszła na kwarantannę na cztery dni jest to dla mnie nie pojęte a ile uczniów miało z nią kontakt chore to wszystko dodam że nauczycielka która miała być na kwarantannie dalej uczy uczniów i jak tu ma nie być zakażeń ręce opadają 👎👎👎 12:45, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PorzeczkaPorzeczka

3 1

Szkoła jest głównym skupiskiem zakażenia.Nie każde dziecko wytrzyma w masce ,niektóre dzieci mają choroby nabyte tj astma cukrzyca typu 1.Odpornosc jest słaba dlatego sądzę że powinna być nauka zdalna. 13:13, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

3 0

U nas w szkole jakąś masakra nikt nie pilnuje czy dziecko chodzi zdrowe czy chore córka w klasie ma 15 osob ostatnio 4 osoby z klasy chodziły mocno przeziębione i nikt nie zwrócił nawet uwagi rodzicom żeby zostawić dzieci w domu.... Zamknąć szkoły!!!! 14:08, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JustaJusta

1 3

Zamknąć wszystkich durniów którzy twierdzą że ten pseldo wirus jest groźny .Ludzie włączycie myślenie ,ile osób umiera na to coś nie więcej niż na grypę a wszyscy mają maski i są zamknięci czy my jesteśmy niewolnikami czy żyjemy w wolnym kraju .Ja jestem wolnym człowiekiem i za nic w świecie nie dam się ani testować ani szczepić !!! 15:06, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JolkaJolka

2 1

I znowu to na rodziców spadnie nauczanie dzieci w domach jak to było poprzednim razem, bo nauczyciel poda temat i punkty do wykonania i tyle jego nauki a dalej trzeba będzie dziecku tłumaczyć samemu,nauczycielowi za nic zapłacą ,a kto zapłaci rodzicom za ten czas nauki dziecka? 15:21, 12.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SylviaSylvia

0 1

Dlatego najlepiej aby tylko szkoły średnie przeszły na zdalne :) gdyż one raczej potrafią sie same uczyć. 22:57, 12.10.2020


......

0 1

Bo nauczyciele powinni przed kamerką normalnie prowadzić lekcję, a dzieci też siedzą przed komputerami i się uczą. A nie zadawać punkty, i zadania bez omówienia tematu. 16:54, 13.10.2020


Jolanta Jolanta

0 1

O zakarzeniach i wirusie trzeba było naród powiadomić w listopadzie jak Chiny go puściły a rząd wiedział i ludzie się zarażali,a nie teraz jak nic nie ma,ten wirus to dobry pretekst żeby zarobić na szarym narodzie sporą kasę (już przybyło najbogatszych) i doprowadzić do upadku gospodarkę a do biedy naród bo nie będzie miał gdzie pracować jak to dalej tak będzie. 15:38, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SylviaSylvia

1 3

Nie rozumiem tych głosów na to aby zamknęli wszystkie szkoły. Jeżeli mają być zamknięte wszystkie szkoły znowu rodzice zaczną się buntować jak to mają cieżko, bo nauczyciele są od tego aby nauczać. Powinno być tak aby szkoły średnie zostały przeniesione na zdalne, gdyż takie osoby potrafią się same uczyć.🙂 22:55, 12.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zamknąć szkoły!Zamknąć szkoły!

3 0

Zamknąć szkoły, dzieci bezobjawowo roznoszą zarazę. Nic nam nie sądzę wszyscy będziemy dusić się w maskach, jak dzieci będą siać. Przynoszą zarazę do domu, a w domu rodzice, dziadkowie dostają "prezent". 16:48, 13.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

3 0

Zdalne nauczanie jest w tej sytuacji jedynym i najlepszym rozwiązaniem. Tyłka, nie może być tak, że cała nauka zostaje przerzucona na rodziców. To było źle przygotowane. Nauczyciel może prowadzić lekcję nawet w sali w szkole, w pustej sali, przed kamerą, a dzieci w domach siedzą przed komputerami, jakby byli w klasie. Studia też tak się odbywają i nie ma problemu. 16:51, 13.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%